četrtek, 6. september 2012

Tailorization

Ravnokar me je (že zilijontič) po GSM-u poklicala predstavnica za odnose s potrošniki časopisnega podjeta Delo in mi spet ponujala naročilo časnika. Ne vem, zakaj si ne morejo zabeležiti koga so že večkrat '' prijazno '' klicali in govrili ene in iste bedarije. Potem pa se zgovarjajo, da jih je pač v skupini toliko, da ne vejo kdo komu ponuaja. Lepa reč, če so že tako množično - trženjski, potem pa res ne vidim smisla v nenehnem klicarjenju in dobesedno siljenju k naročilu - tudi po tem, ko jim že VELIKOKRAT JASNO RAZLOŽIŠ, da naročnino že imaš, pa čeprav ne ravno pod lastnim imenom. Toliko o razumevanju potrošnikov na Delu.

 










Upam, da bodo na Delu vsaj razmislili in konstruktivno uporabili kritiko, kar pa MOČNO dvomim :D.

Ni komentarjev:

Objavite komentar