Že dva dni visim za kupom strokovnih marketinških (angleških) potrošniških člankov in ne boste verjeli - FAJN mi je :D. Odkrila sem aktualno področje, o katerem na faxu nismo popolnoma nič govorili in me je pritegnilo. Sploh pa je nadfajn, ko človek končno počne nekaj takega ZASE in ima za to tudi čas, saj ga noben zgoraj nikamor ne priganja. Tako sem se našla v raziskovanju znanosti vedenja potrošnikov pri internetnem nakupovanju. Področje je široko, da ni kaj, pa tudi precej novo (in v skladu s tem slabo raziskano). Kaj se ve, morda bom v prihodnje pa še sama pripomogla k boljšemu razumevanju tega področja. Sicer je pa tako to danes res razširjeno delovanje, da se tiče vsakega izmed nas. Pa ko smo že pri tem, ravno danes smo našemu Škratku s pomočjo internetnega nakupovanja naroči tega lepotca;
Vreme ni ničkaj prijazno, zato nedvomno verjamem, da bo prišel ŠE KAKO prav v teh mokrih sprehodih. Vremenu se ne smeš pustit, hodi vedno z obrazom obrnjenim proti soncu, tako bodo sence vedno ostajale za tabo.
Pa še spomini na preteklo in obeti za prihodnje POTOVANJE (sami presodite, kaj vam je ljubše).
REYKJAVIK
4 °C
Dež
90% možnost padavin
KAIRO
32 °C
Sonce
0 % možnost padavin
Ni komentarjev:
Objavite komentar